Back to Question Center
0

ستاسو د ایمیزون محصول محصوالتو اغیزمن کولو څرنګوالي څنګه کولی شئ؟

1 answers:

په نړۍ کې Amazon خورا لوی ای کامرس پلیټ دی. دا د نورو لټون انجنونو په څیر ډیر کار کوي، د کاروونکو کاروونکو ته د اړونده محصولاتو پایلې د دوی پوښتنو ته وړاندې کوي. دا خورا مهم دی چې تاسو د اصلاح کولو په اړه فکر کوئ او په هر کال کې ښایسته د ښه کولو وړ کړنې ممکن بدلون موندلی وي. د نورو مشهور پلټونکو انجنونو په څیر، ایمیزون خپل قوانین او لارښوونې لري چې تاسو اړتیا لرئ تعقیب کړئ چې ستاسو احتمالي مشتریانو ته ښکاره شئ. دا یو خورا سیالي بازار دی چیرې چې ستاسو د اصلي مشرانو بیرته راستنېدل؛ تاسو اړتیا لرئ چې د خپل ایمیزون د محصوالتو لیست اصلاح کولو کې پانګونه وکړئ.

که تاسو هیڅکله د ایمیزون لپاره د خپلو محصولاتو د ښه کولو په اړه اندیښمن نه یاست، تاسو لرې لاړ نه یاست، مګر اوس دا د ستراتیژۍ جوړولو پیل کولو لپاره خورا ښه وخت دی. دا مقاله د دې لپاره ډیزاین شوې چې تاسو ته وښایي چې ستاسو د ایمیزون محصول د لیست ښه لیست تنظیم کړئ او ډیر احتمالي پیرودونکي د لټون څخه راوباسئ. ستاسو د ایمیزون د محصول لیست ښه کولو لپاره عملی تخنیکونه) 8

9

10 (11 (د انځور انځورونه) 12 (

(

1 ( 16

د لیست ګټور کولو لپاره تاسو اړتیا لرئ چې غوره کیفیت لرونکي محصول انځورونه وړاندې کړئ. یوازینی لاره چې ستاسو احتمالي پیرودونه کولی شي د محصول محصوالت معاینه کړي، دوی د پیرودلو لپاره تللی شي د محصوالتو انځور د ټولو مختلف کانالونو څخه دي. ایمیزون د خپل عکس عکس اړتیاوې لري چې د تخنیکي مشخصاتو او د ایمیزون سایټ معیارونو کې د محصول عکس لپاره شامل دي. د اصلی تصویر کیفیت اړتیا دا ده چې عکس باید په تمرکز کې وي، په مسلکې توګه روښانه یا عکس واخلي، د حقیقي رنګ او نرم کنډک سره. سر بیره پر دې، تاسو باید دا ډاډه کړئ چې محصول د عکس فریم 85٪ یا ډیر وي.

هغه انځورونه چې تاسو د محصول لیست لپاره چمتو کوئ د ډیری ایمیزون پلټونکو لپاره ډیزاین یا وقف فکتور دی. له همدې امله تاسو باید دوی ته دومره قوي سپکاوی ورکړئ چې د ایمیزون پلټونکو خپل محصول وپیژني.

  • ستاسو د محصول سرلیک بهتر کړئ

)

تاسو باید ټول مهم معلومات ستاسو د عنوان په 200 ډولونو کې شامل کړئ. خپل کلید د کلیدي کلمو یا پروموشن نعرو سره مه بوځي. ستاسو احتمالي پیرودونکي روښانه او اړتیا لري. دقیق محصول بیان چې پدې کې د توکو رنګ، وزن، اندازه، او نور ضروري اړتیاوې شاملې دي. ستاسو نور تفصیل تشریح کړئ، غوره یې. ستاسو عنوان باید د چا لپاره د پیرودلو پریکړه کولو لپاره کافی معلومات ورکړي. له همدې کبله په خپل عنوان کې د ټولو 200 حروفونو کارولو لپاره مناسبه.

د ایمیزون لارښودونو مطابق، تاسو باید د خپلو سرلیکونو جوړولو کې د مرستې لپاره د ځانګړي فورمول تعقیب کړئ. دا فورمول داسې ښکاري چې د "د سوداګریز + نمونې شمیره + د نمونې نوم + محصول ډول او رنګ.

  • د خپل برنامه ظرفیت د تشریح او ټیلفون پوائنټونو) 12

    13 (

د محصول پاڼه، تاسو کولی شئ د سرلیک لاندې د ګوتو ټکو وګورئ. دلته تاسو کولی شئ په لنډ وخت کې ستاسو د شیدو ځانګړتیاوې تشریح کړئ نقشه او په ستراتیژیک ډول ستاسو د نښه شویو کلیمو کارول. تاسو نشئ کولی دا ګام پریږدئ ځکه چې د کاروونکو سره مرسته کوي چې خپل د پیرود تصمیم ونیسي.

په هرصورت، دا ستاسو د محصول تفصیلي تفصیل اضافه کولو لپاره هم اړین دی. ځینې ​​وختونه آنلاین سوداګر د وضاحت په اړه ناڅاپي کیږي او دا په بشپړه توګه دا اضافه کول دي. په ډیری مواردو کې، د ټیلفون پوائنټ نشي کولی د ټولو هغه محصوالتو ځوابونه چې تاسو یې وپلورئ ځواب ووایی. له همدې امله تاسو اړتیا لرئ چې دا نور ډیر تشریح کړئ، خپل احتمالي پیرود چمتو کړئ د محصول ټول ګټې او خصوصیات سره. تاسو باید دلته د خپل شرکت په اړه لیکنه ونه کړئ یا ځینې اعالن معلومات اضافه کړئ. ستاسو لومړنی دنده دا ده چې ستاسو پرچون د هغه توکي پیشنهاد وکړئ.

December 6, 2017
ستاسو د ایمیزون محصول محصوالتو اغیزمن کولو څرنګوالي څنګه کولی شئ؟
Reply